onsdag 3 juni 2009


Inget speciellt, bara skola ida.


Sedan en sväng till gymmet och var där, klarar mig bra på egen hand, vadär knappt 2tim.

Jag skulle gå till massagefåtöljen eller vattenmassagen när jag såg en välbekant person vid solarierna, Calle, lillbrorsan - leta efter mig.

Vi skulle på bio jag, Calle och farsan: Terminator Salvation (översatt till Svenska: frälsningen lr. nåt).

Den va ascool, den knyter verkligen ihop storyn:


John Connor är ledare för motståndsrörelsen, Skynets robotar krigar mot mänskligheten, Kyle Reese dyker upp (en ung grabb som med en flicka är motståndet i LA), John Connor är en duktig soldat etc.


Mitt betyg är:


OOO = en trea, storyn är en bra sience fiction-framtid som ingen egentligen vill uppleva, bra utformning av karaktärerna, Christian Bale gör sin John Connor till en fungerande karaktär precis som Sam Worthington gör sin Marcus Wright (vem??).
Den är sevärd om man vill se enspännande sience fiction-framtid, spänning eller vill seen fortsättning av den tidigare triologin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar