torsdag 11 juni 2009

Rimnersvallen me skolan




Var på Rimnersvallen idag, det var alla klasserna i 8:an på skolan som tävlade.


Dvs. 8b vs. 8a vs. 8c vs. 8d vs. 8e, det var askul.




Jag sprang 100m på: 17,5sek, hoppade höjd på: ca 1,10m, kast med liten boll: ca 30m, 1km: 6,5min (eller nåt, jag har aldrig varit så trött tidigare), längdhopp: 2,8m och kula: ???




I kurirstaffeten gick det B, för 8b (snacka om b:et i 8b :D), det var kul endå.


Jag hejade på de 10 som sprang för klassen: (grabbarna) Flingan, Jonte, Mohss, Jonas, Salah, (tjejerna) Julia F, Julia R, Louise, Kanar & Olsson.




Jag är nöjd, efter att ha sprungit mina 1000meter käkade jag lite av min sallad, macka, drack min Monster.
Dagen var väldigt kul, synd att man inte fick fjanta med en mick, vet inte vad jag hade sagt då....
Det var kul att tävla, fjanta sig, käka och tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar